Turbo Performance Club - Volvoforum

Klubben som värnar om Volvo med turbo under huven!
Aktuellt datum och tid: tor 28 mar 2024, 14:53

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]


Kategoriregler


Klicka här för att visa kategorireglerna



Ny tråd Svara på tråd  [ 142 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
Författare Meddelande
InläggPostat: tor 11 aug 2011, 14:52 
Offline
Medlem TPC, Sockersöt
Användarvisningsbild

Blev medlem: lör 12 jul 2003, 15:04
Inlägg: 3567
Ort: Bro
Kör: 850 Turbo 96:a
Namn: Jonas Svensson
TPC-medlemsnr: 0
Akke skrev:
Ja det söp rätt friskt dagen innan mantorp oxå har jag hört. Samma sak där. Gubbar i din ålder ;) och äldre kör seriös drifting oxå, så däckrök imponerar på dem oxå, inte bara yngre :D

Att du kalla det svina är för att du är Drifting hatare :wave: ;)


Det där är bland det värsta jag vet när nån skriver. Precis så som klubben får dåligt rykte och tappar medlemmar, bra jobbat.!

Jag var där den aktuella kvällen, jag drack 2 öl och körde ingen bana dagen efter. Fanns säkert dom som drack mer än mig och en körde bana dagen efter men det var inte ens i närheten av vad som brukar förekomma på Gatebil.

Innan ni sprider rykten, ta reda på fakta!!!

_________________
http://www.aik.se
Kör 850 Turbo 96:a


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: tor 11 aug 2011, 16:14 
Offline
Pokalmisshandlare

Blev medlem: ons 02 jun 2004, 16:15
Inlägg: 3047
Ort: Fjällbacka
Kör: volvo 945-92 turbo, volvo v70 TDI -99
Namn: Kristoffer Hansson
TPC-medlemsnr: 2831
Marcus Karlbom skrev:
volvo240tic skrev:
ja det är i färg men det diffar inte många 100 extra jämnförbart med gråskala. jag använde mig av samma tryckeri som TPC gjorde när 200 klubben var aktiv. Men känner någon en tryckare går det säkert att få ner priset mer. Men 200 klubben hade 250 medlemmar som mest o hade råd med 3 tidningar om året utan problem men det fanns aldrig material för att få ut 3 tidningar. Man slipper momsen som idiell förening.


Hansson kollade med dom som gjorde almanackan, dom skulle ha 4-5 inkl kuvert.



känns juh som vi kan få bra pris om vi använder oss av samma tryckeri

_________________
sponsorer:
http://www.L-M-R.se små modifieringar stora resultat

http://www.abswheels.se fina fälgar till bra priser


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: tor 11 aug 2011, 16:22 
Offline
Medlem TPC, Moderator, TPC`s Ballaste Bil 2012
Användarvisningsbild

Blev medlem: mån 14 jul 2003, 15:19
Inlägg: 5107
Ort: Karlshamn
Kör: Volvo 945 Turbo -97 och -98
Namn: Timmy Svahn
TPC-medlemsnr: 74
Tiny skrev:
Akke skrev:
Ja det söp rätt friskt dagen innan mantorp oxå har jag hört. Samma sak där. Gubbar i din ålder ;) och äldre kör seriös drifting oxå, så däckrök imponerar på dem oxå, inte bara yngre :D

Att du kalla det svina är för att du är Drifting hatare :wave: ;)


Det där är bland det värsta jag vet när nån skriver. Precis så som klubben får dåligt rykte och tappar medlemmar, bra jobbat.!

Jag var där den aktuella kvällen, jag drack 2 öl och körde ingen bana dagen efter. Fanns säkert dom som drack mer än mig och en körde bana dagen efter men det var inte ens i närheten av vad som brukar förekomma på Gatebil.

Innan ni sprider rykten, ta reda på fakta!!!


:thumbup: vad bra att du har koll på hur mycket alla dricker på Gatebil och kör :wave:
Spelar som sagt ingen roll hur mycket man dricker. Man ska inte köra med alkohol i blodet!!
Bra jobbat!! Du snacka i mot dig själv!

_________________
Bild
http://www.garaget.org/akke | TPC Ballaste Bil 2012
2:a Vallåkra 2007 | 3:a Vallåkra 2012


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: tor 11 aug 2011, 16:31 
Offline
Användarvisningsbild

Blev medlem: lör 24 sep 2005, 15:17
Inlägg: 4107
Ort: Vetlanda - Småland
Kör: S60 2,4T
Namn: Marcus Karlbom
TPC-medlemsnr: 166
Nu taggar vi ner tugget och återgår vad tråden handlar om.

_________________
Bild
Mitt 940 Projekt


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: tor 11 aug 2011, 16:33 
Offline
Medlem TPC, Moderator, TPC`s Ballaste Bil 2012
Användarvisningsbild

Blev medlem: mån 14 jul 2003, 15:19
Inlägg: 5107
Ort: Karlshamn
Kör: Volvo 945 Turbo -97 och -98
Namn: Timmy Svahn
TPC-medlemsnr: 74
Kan vi inte ha Superstage i Emmaboda igen? Det var ju förbannat roligt och kul med lite omväxling från banträffar eller?

_________________
Bild
http://www.garaget.org/akke | TPC Ballaste Bil 2012
2:a Vallåkra 2007 | 3:a Vallåkra 2012


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: tor 11 aug 2011, 17:06 
Offline
Rejsande polacken
Användarvisningsbild

Blev medlem: ons 27 aug 2003, 11:39
Inlägg: 4183
Ort: Göteborg
Kör: Volvo 850 T5 mest på banan så klart , Volvo850R
TPC-medlemsnr: 0
Akke skrev:
Kan vi inte ha Superstage i Emmaboda igen? Det var ju förbannat roligt och kul med lite omväxling från banträffar eller?


Lägg det förslaget i tråden i medlemsdelen :wave:

_________________
Bild
http://www.turbocenter.se/ = För bästa effekt
Sponsor- http://www.l-m-r.se/ = Endast det bästa är nog


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: tor 11 aug 2011, 17:34 
Offline

Blev medlem: sön 31 maj 2009, 15:59
Inlägg: 461
TPC-medlemsnr: 2891
Varför låter ni inte medlemmarna vara med och bestämma mer? Alla kanske inte har möjligheten åka på årliga mötet. Är ju bara att lägga upp frågor som man röstar på medlemmarnas sida på forumet. Ni kanske satsar på helt fel träffar, jag menar hur kan ni veta när ni inte frågar? Mer än de få som kommer på klubbmötet.
Sen tycker jag det är stort plus att ni anordnar en träff ihop med x40nordic. Ni kanske borde ta det ännu längre, en träff ihop med saabklubben, hondaklubben, bmw klubben eller liknande. Det är när rivalitet mellan olika bilmärken/klubbar kommer fram alla vill vissa vem man tillhör och vem som bestämmer på banan/strippen.
Bara allt trashtalk som skulle bli på forumen innan träffarna skulle få många att komma dit och titta på av ren nyfikenhet. Då skulle det förmodligen bli en helt annan klubbkänsla på en träff där "motståndarlaget" eller hur man ska uttrycka sig är på plats. Kan ju vara ex, sista träffen varje år.


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: tor 11 aug 2011, 17:42 
Offline
Medlem TPC, Moderator, TPC`s Ballaste Bil 2012
Användarvisningsbild

Blev medlem: mån 14 jul 2003, 15:19
Inlägg: 5107
Ort: Karlshamn
Kör: Volvo 945 Turbo -97 och -98
Namn: Timmy Svahn
TPC-medlemsnr: 74
Maciej Matwiejczuk skrev:
Akke skrev:
Kan vi inte ha Superstage i Emmaboda igen? Det var ju förbannat roligt och kul med lite omväxling från banträffar eller?


Lägg det förslaget i tråden i medlemsdelen :wave:


Fixat :thumbup:

_________________
Bild
http://www.garaget.org/akke | TPC Ballaste Bil 2012
2:a Vallåkra 2007 | 3:a Vallåkra 2012


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: tor 11 aug 2011, 19:05 
Offline
Rejsande polacken
Användarvisningsbild

Blev medlem: ons 27 aug 2003, 11:39
Inlägg: 4183
Ort: Göteborg
Kör: Volvo 850 T5 mest på banan så klart , Volvo850R
TPC-medlemsnr: 0
Robban skrev:
Varför låter ni inte medlemmarna vara med och bestämma mer? Alla kanske inte har möjligheten åka på årliga mötet. Är ju bara att lägga upp frågor som man röstar på medlemmarnas sida på forumet. Ni kanske satsar på helt fel träffar, jag menar hur kan ni veta när ni inte frågar? Mer än de få som kommer på klubbmötet.
Sen tycker jag det är stort plus att ni anordnar en träff ihop med x40nordic. Ni kanske borde ta det ännu längre, en träff ihop med saabklubben, hondaklubben, bmw klubben eller liknande. Det är när rivalitet mellan olika bilmärken/klubbar kommer fram alla vill vissa vem man tillhör och vem som bestämmer på banan/strippen.
Bara allt trashtalk som skulle bli på forumen innan träffarna skulle få många att komma dit och titta på av ren nyfikenhet. Då skulle det förmodligen bli en helt annan klubbkänsla på en träff där "motståndarlaget" eller hur man ska uttrycka sig är på plats. Kan ju vara ex, sista träffen varje år.
.

Det finns en tråd i medlemsdelen med " motioner till årsmötet " men ingen lägger fram nåt förslag så inte konstigt att det mesta uppfattas som gnäll senare :wave:
Mig veterligen så har det bara kommit in motioner från antingen styrelsemedlemmar eller dom som har för avsikt att lämna sin plats i styrelsen .

Så varsågod ös på med idéer för det är ju era förslag vi diskuterar på mötet , men kommer det inget så vad ska vi bestämma då ?

_________________
Bild
http://www.turbocenter.se/ = För bästa effekt
Sponsor- http://www.l-m-r.se/ = Endast det bästa är nog


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: tor 11 aug 2011, 19:19 
Offline
Flygande polacken

Blev medlem: tis 22 jul 2003, 13:53
Inlägg: 3213
Ort: Tungelsta City
Namn: Dominik Wochowski
TPC-medlemsnr: 0
Robban skrev:
Varför låter ni inte medlemmarna vara med och bestämma mer? Alla kanske inte har möjligheten åka på årliga mötet. Är ju bara att lägga upp frågor som man röstar på medlemmarnas sida på forumet. Ni kanske satsar på helt fel träffar, jag menar hur kan ni veta när ni inte frågar? Mer än de få som kommer på klubbmötet.
Sen tycker jag det är stort plus att ni anordnar en träff ihop med x40nordic. Ni kanske borde ta det ännu längre, en träff ihop med saabklubben, hondaklubben, bmw klubben eller liknande. Det är när rivalitet mellan olika bilmärken/klubbar kommer fram alla vill vissa vem man tillhör och vem som bestämmer på banan/strippen.
Bara allt trashtalk som skulle bli på forumen innan träffarna skulle få många att komma dit och titta på av ren nyfikenhet. Då skulle det förmodligen bli en helt annan klubbkänsla på en träff där "motståndarlaget" eller hur man ska uttrycka sig är på plats. Kan ju vara ex, sista träffen varje år.

Robban Robban Robban......tror du missat lite......några år....eller så...
Vadå inte frågar??? De träffar som varit senaste 6åren har just varit omröstningar på medlemssidan.
Du kanske inte var medlem då?
När jag satt i styrelsen startade jag trådar dagligen,men intresset var svalt, Gotland, Polen, Norge var några förslag jag kom med och med prisuppgifter men det serverades kanske inte tillräckligt snyggt, vad vet jag?
Att ha träff med en annan klubb funkar inte, det är bevisat,Saabklubben vill länge inte samköra med oss pga måga volvoåkare betedde sig som svin, bakhjulsdrivna bilar är ju gjorda för att sladda med, svårt med en Saab, det var många tillbud som nästan slutade med olyckor.
Bmw-klubben är SBF ansluten och kan därför inte köra med en klubb som inte är det pga försäkrings frågor, men det kanske du inte tänkte på eller visste.Samma för Opel och Audi.
Audiklubben har dessutom ekonomiska resurser så att det räcker, en medlemsavgift kostar 800KR/året, dessutom ville de inte köra med oss då det inte skulle finnas tillräckligt med platser åt de egna medlemmarna. Deras medlemmar har en ruggig uppslutning.
Hondaklubben kör med oss på knutan i form av "rejsafolket",samma med Miataklubben och en del Porschefolk.
Det där med rivalitet mellan klubbar??? Nu förstår jag inte?? Många är medlemmar i flera klubbar.
TPC annonserar och bjuder in andra klubbar jämt. Den enda som är stängd är ju Mantorp.
Om du varit på en körning med TPC hade du sett variationen mellan bilamärkena, många f.d TPC medlemmar som nu kör andra märken kommer ofta på träffarna
Vissa är fortfarande medlemmar trots bilbyte.
Trashtalk på forumet är det som gjort att det blir bråk och osämja och folk drar från klubben.
Har jag fel???


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: tor 11 aug 2011, 20:27 
Offline

Blev medlem: sön 31 maj 2009, 15:59
Inlägg: 461
TPC-medlemsnr: 2891
Ok. Då har jag missat att det funnits flera omröstningar på forumet. Ingenting var menat som gnäll utom som ideer ni tydligen redan provat. Hur andra klubbar fungerar vet jag inte då jag inte är medlem någon annastans. Att vi redan kör med andra bilmärken vet jag. Men det är lite skillnad om man kör klubb mot klubb och tex timeattack på slutet av dagen. Blir ju en helt annan prestige i det. Att det har varit så mycket strul när ni kört med saabklubben tidigare visste jag inte, dessutom var det bara ett ex. kunde likaväl sagt något annat märke. Det jag menar med trashtalk är sånt man läser här dagligen speciellt mellan de som känner varandra i klubben, hela tiden med glimten i ögat. Men såklart vill man missförstå allt man läser här och vara otrevlig så är det väl så.


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: tor 11 aug 2011, 21:15 
Offline
Flygande polacken

Blev medlem: tis 22 jul 2003, 13:53
Inlägg: 3213
Ort: Tungelsta City
Namn: Dominik Wochowski
TPC-medlemsnr: 0
Robban skrev:
Ok. Då har jag missat att det funnits flera omröstningar på forumet. Ingenting var menat som gnäll utom som ideer ni tydligen redan provat. Hur andra klubbar fungerar vet jag inte då jag inte är medlem någon annastans. Att vi redan kör med andra bilmärken vet jag. Men det är lite skillnad om man kör klubb mot klubb och tex timeattack på slutet av dagen. Blir ju en helt annan prestige i det. Att det har varit så mycket strul när ni kört med saabklubben tidigare visste jag inte, dessutom var det bara ett ex. kunde likaväl sagt något annat märke. Det jag menar med trashtalk är sånt man läser här dagligen speciellt mellan de som känner varandra i klubben, hela tiden med glimten i ögat. Men såklart vill man missförstå allt man läser här och vara otrevlig så är det väl så.

Du ser.... du tar mitt inlägg som otrevligt.
Därför ska det inte finnas trashtalk....allt missuppfattas ju, eller hur, även om man har glimten i ögat.
Jag gav dig ett utförligt svar då du skrev påståenden som inte var korrekta, hade inte belägg bakom.
Man kan inte bara kasta ur sig vadsom helst när man inte vet eller tagit reda på det, fråga istället.
Har man körning klubb mot klubb och timeattack mot varann klassas det som tävling, då får styrelsen sitta i fängelse om nåt händer.
Tog upp ganska många bilklubbar, räckte inte det?? Du kan få en hel lista om du vill.
Tro mig jag jobbade många timmar om dagen för att få till träffar...i flera år.
Ta inte allt som något motstånd, utan vill bara upplysa dig då du inte varit med om det jag har inom klubben.


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: tor 11 aug 2011, 21:29 
Offline

Blev medlem: sön 31 maj 2009, 15:59
Inlägg: 461
TPC-medlemsnr: 2891
Japp du gav ett utförligt svar så man vet hur det ligger till. Angående time attacken körde ni ju det förra året (TPC's snabbaste bil). Visste inte att ni gjorde skillnad på tävling inom klubben och tävling mot andra klubbar. Givetviss kan jag inte vara lika insatt i klubben som någon som suttit i styrelsen i flera år. Tänkte mest att det hade varit en rolig grej. Men bara för att det är en rolig grej är det ju inte automatiskt genomförbart. Hoppas ni hittar något bra sätt att få in fler medlemmar till klubben. Mvh


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: fre 12 aug 2011, 06:42 
Offline
Medlem TPC, Sockersöt
Användarvisningsbild

Blev medlem: lör 12 jul 2003, 15:04
Inlägg: 3567
Ort: Bro
Kör: 850 Turbo 96:a
Namn: Jonas Svensson
TPC-medlemsnr: 0
Robban skrev:
Japp du gav ett utförligt svar så man vet hur det ligger till. Angående time attacken körde ni ju det förra året (TPC's snabbaste bil). Visste inte att ni gjorde skillnad på tävling inom klubben och tävling mot andra klubbar. Givetviss kan jag inte vara lika insatt i klubben som någon som suttit i styrelsen i flera år. Tänkte mest att det hade varit en rolig grej. Men bara för att det är en rolig grej är det ju inte automatiskt genomförbart. Hoppas ni hittar något bra sätt att få in fler medlemmar till klubben. Mvh


Tror nog du blandat ihop det med TPC:s Ballaste Bil...Snabbaste bil har inte TPC haft någon utmärkelse som har hetat på någon av våra banträffar, vad jag kan minnas.
:)

_________________
http://www.aik.se
Kör 850 Turbo 96:a


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: fre 12 aug 2011, 23:24 
Offline
Användarvisningsbild

Blev medlem: mån 17 jan 2005, 19:41
Inlägg: 5158
Ort: 08
Kör: V70 sugis -01 & Caddy -10
Namn: Inte Glenn iaf
TPC-medlemsnr: 78
Tiny skrev:
Robban skrev:
Japp du gav ett utförligt svar så man vet hur det ligger till. Angående time attacken körde ni ju det förra året (TPC's snabbaste bil). Visste inte att ni gjorde skillnad på tävling inom klubben och tävling mot andra klubbar. Givetviss kan jag inte vara lika insatt i klubben som någon som suttit i styrelsen i flera år. Tänkte mest att det hade varit en rolig grej. Men bara för att det är en rolig grej är det ju inte automatiskt genomförbart. Hoppas ni hittar något bra sätt att få in fler medlemmar till klubben. Mvh


Tror nog du blandat ihop det med TPC:s Ballaste Bil...Snabbaste bil har inte TPC haft någon utmärkelse som har hetat på någon av våra banträffar, vad jag kan minnas.
:)



Mantorp, tror det var 4-5 bilar som körde. Folk uppmanades att släppa förbi snabbare bilar med heljusen på.

_________________
V70 T5 Vi är inte aik

Min mamma ägde inte min v70


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: lör 13 aug 2011, 07:37 
Offline
Medlem TPC, Sockersöt
Användarvisningsbild

Blev medlem: lör 12 jul 2003, 15:04
Inlägg: 3567
Ort: Bro
Kör: 850 Turbo 96:a
Namn: Jonas Svensson
TPC-medlemsnr: 0
Christoffer Zetterman skrev:
Tiny skrev:
Robban skrev:
Japp du gav ett utförligt svar så man vet hur det ligger till. Angående time attacken körde ni ju det förra året (TPC's snabbaste bil). Visste inte att ni gjorde skillnad på tävling inom klubben och tävling mot andra klubbar. Givetviss kan jag inte vara lika insatt i klubben som någon som suttit i styrelsen i flera år. Tänkte mest att det hade varit en rolig grej. Men bara för att det är en rolig grej är det ju inte automatiskt genomförbart. Hoppas ni hittar något bra sätt att få in fler medlemmar till klubben. Mvh


Tror nog du blandat ihop det med TPC:s Ballaste Bil...Snabbaste bil har inte TPC haft någon utmärkelse som har hetat på någon av våra banträffar, vad jag kan minnas.
:)



Mantorp, tror det var 4-5 bilar som körde. Folk uppmanades att släppa förbi snabbare bilar med heljusen på.


Där ser man, måste ha supit bort det minnet. ;)

_________________
http://www.aik.se
Kör 850 Turbo 96:a


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: mån 16 jan 2012, 04:29 
Offline
Avståndsbedömare
Användarvisningsbild

Blev medlem: mån 14 jul 2003, 09:04
Inlägg: 7834
Ort: Nybro
Kör: 480 Turbo, XC70 och AQ171
TPC-medlemsnr: 0
Finns det månne något nytt att tillföra den här tråden nu när det varit årsmöte?

//Brådhis

_________________
Bild
-> Mina fordon: http://www.garaget.org/mypage/?user=7682 <-


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: mån 16 jan 2012, 15:38 
Offline
Medlem TPC 2014

Blev medlem: fre 28 apr 2006, 20:05
Inlägg: 3393
Ort: Nybro
Kör: S60 D5-R Helst på bana.
TPC-medlemsnr: 138
*Brådhis* skrev:
Finns det månne något nytt att tillföra den här tråden nu när det varit årsmöte?

//Brådhis


Vilket utav ämnena som diskuterats i tråden tänker du på?
/John

_________________
Bild

Min oljebrännare: http://www.garaget.org/?car=29090 http://www.gatbilar.se/car.php?car=9327
Förädling pågår: viewtopic.php?t=168018


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: mån 16 jan 2012, 17:17 
Offline
Avståndsbedömare
Användarvisningsbild

Blev medlem: mån 14 jul 2003, 09:04
Inlägg: 7834
Ort: Nybro
Kör: 480 Turbo, XC70 och AQ171
TPC-medlemsnr: 0
John Averhäll skrev:
*Brådhis* skrev:
Finns det månne något nytt att tillföra den här tråden nu när det varit årsmöte?

//Brådhis


Vilket utav ämnena som diskuterats i tråden tänker du på?
/John


Egentligen väl alltihop. T.ex. eventuell strategi för att öka medlemsantalet? Sänkning (höjning?) av medlemsavgiften?

//Brådhis

_________________
Bild
-> Mina fordon: http://www.garaget.org/mypage/?user=7682 <-


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: mån 16 jan 2012, 17:40 
Offline
Medlem TPC 2014

Blev medlem: fre 28 apr 2006, 20:05
Inlägg: 3393
Ort: Nybro
Kör: S60 D5-R Helst på bana.
TPC-medlemsnr: 138
På årsmötet beslutades att sänka medlemsavgiften till 300 kr nästa år för att främja nyrekrytering.
Ytterligare förslag för att öka rekryteringen diskuterades och kommer presenteras inom kort.

Årsmötet fick också i tur och ordning rösta om samtliga träffar som ska anordnas eller närvaras på.

_________________
Bild

Min oljebrännare: http://www.garaget.org/?car=29090 http://www.gatbilar.se/car.php?car=9327
Förädling pågår: viewtopic.php?t=168018


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: mån 16 jan 2012, 17:51 
Offline
Avståndsbedömare
Användarvisningsbild

Blev medlem: mån 14 jul 2003, 09:04
Inlägg: 7834
Ort: Nybro
Kör: 480 Turbo, XC70 och AQ171
TPC-medlemsnr: 0
John Averhäll skrev:
På årsmötet beslutades att sänka medlemsavgiften till 300 kr nästa år för att främja nyrekrytering.
Ytterligare förslag för att öka rekryteringen diskuterades och kommer presenteras inom kort.

Årsmötet fick också i tur och ordning rösta om samtliga träffar som ska anordnas eller närvaras på.


Härligt! Det var utan tvekan glädjande nyheter! :thumbup:

//Brådhis

_________________
Bild
-> Mina fordon: http://www.garaget.org/mypage/?user=7682 <-


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: mån 16 jan 2012, 22:15 
Offline
Medlem TPC 2014

Blev medlem: fre 28 apr 2006, 20:05
Inlägg: 3393
Ort: Nybro
Kör: S60 D5-R Helst på bana.
TPC-medlemsnr: 138
Styrelsen berättade också i tur och ordning om träffarna på kalendern. Bakgrund, tillvägagångssätt, fördelar, nackdelar och populäritet.
Sen fick årsmötet rösta.

Styrelsen jobbar nu hårt för att tillgodose årsmötets önskemål.

_________________
Bild

Min oljebrännare: http://www.garaget.org/?car=29090 http://www.gatbilar.se/car.php?car=9327
Förädling pågår: viewtopic.php?t=168018


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: ons 18 jan 2012, 23:49 
Offline
Medlem TPC 2014
Användarvisningsbild

Blev medlem: lör 20 sep 2003, 11:03
Inlägg: 1960
Ort: Nybro (Kalmar län)
Kör: Volvo 945 -95
Namn: Johan Kjellstrand
TPC-medlemsnr: 12
Vi kommer att jobba hårdare från och med i år med att marknadsföra klubben igen. I år har det verkligen ramlat in massor av idéer och konkreta lösningar som vi jobbar med för tillfället. Vi vill verkligen försöka få klubben att resa sig ordenligt. :thumbup:

_________________
Mvh Johan "Jazer" Kjellstrand

Bild
Projektet: viewtopic.php?f=56&t=200425


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: sön 22 jan 2012, 13:59 
Offline
Medlem TPC 2014

Blev medlem: tis 30 okt 2007, 23:12
Inlägg: 1213
Ort: Grödinge
Kör: 855 T5 -94, V70N -06 2.5T (Polis, såld) och V60CC -18
Namn: Christer
TPC-medlemsnr: 303
Vi får hoppas att "blänkaren" i Bilsport tillför något.

_________________
Flest och dyrast saker när den dör, vinner!!!
Bild


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: tis 24 jan 2012, 14:58 
Offline
Medlem TPC 2014

Blev medlem: fre 28 apr 2006, 20:05
Inlägg: 3393
Ort: Nybro
Kör: S60 D5-R Helst på bana.
TPC-medlemsnr: 138
Stettler skrev:
Vi får hoppas att "blänkaren" i Bilsport tillför något.


Ja det vore bara roligt isf.
:thumbup:

_________________
Bild

Min oljebrännare: http://www.garaget.org/?car=29090 http://www.gatbilar.se/car.php?car=9327
Förädling pågår: viewtopic.php?t=168018


Upp
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 142 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori
Du kan inte bifoga filer i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2012


eXTReMe Tracker