Turbo Performance Club - Volvoforum

Klubben som värnar om Volvo med turbo under huven!
Aktuellt datum och tid: tor 28 mar 2024, 13:48

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]


Kategoriregler


Klicka här för att visa kategorireglerna



Ny tråd Svara på tråd  [ 142 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
Författare Meddelande
InläggPostat: tor 22 mar 2012, 20:52 
Offline
Ordförande och Forumsansvarig TPC

Blev medlem: sön 13 jul 2003, 16:53
Inlägg: 3413
Ort: Norrköping
Kör: V70R -98
Namn: Mikael Andersson
TPC-medlemsnr: 334
Den 25 Januari skickade vi ut 400! brev till tidigare medlemmar från År 2010 och 2011 med information om vad som bl.a händer i år och va man får som medlem och även en del nyheter för i år.. :thumbup:

Här har du den infon som ligger på öppna forumet...

viewtopic.php?f=3&t=254007

Och vilka träffar vi ska i år hittar du säkert själv :wave:

_________________
Bild


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: tor 22 mar 2012, 23:00 
Offline
Medlem TPC 2014

Blev medlem: fre 28 apr 2006, 20:05
Inlägg: 3393
Ort: Nybro
Kör: S60 D5-R Helst på bana.
TPC-medlemsnr: 138
wempa skrev:
Vad har jag ställt för krav?
Jag kommer med förslag för att hjälpa klubben,jag ställer inga krav på någon
Och tror att vänder du dig dit så får du nog den hjälp du behöver!

Nu tebax till min fråga i föregående inlägg,finns någon tråd om vad som sades på årsmötet och om dom nya planerna för klubben eller skulle man kunna få reda på dom här?

//


Förlåt mitt slarviga ordval. Förslag. Om jag som icke medlem kommer med förslag till din kampsportsklubb om jag saker jag vill se för att bli medlem. Hur mycket skulle de lyssna på mig?

Årsmötesprotokollet anser jag inte att icke medlemmar har att göra med.
Mikael länkade till tråden med info och träffkalendern ligger ute.
Det är mer saker på g, men vi kan ju inte gå ut med dem innan det är klara. Eller?

För övrigt om vi ska sluta gnabbas så tittar jag på listan med saker du tycker vi bör göra och konstaterar att vi jobbar på nästan allihop. Vi kanske inte tänker riktigt likadant, men vi tittar på det. Sen tar gemenskap ett tag att få till. Vi ska försöka synas på så många ställen som möjligt i sommar och väcka intresse och ju fler som är intresserade och villiga att hjälpa till desto fler ställen kan vi ha närvaro på.

Jag är öppen för att alla medlemmar som vill åka på en träff där vi inte har planerad närvaro kan höra av sig så försöker vi få fram lite saker till dem som en flagga till exempel eller något annat som syns så att andra medlemmar kan se dem och ansluta sig. Allt för gemenskapen! ;)

Vi finns på Facebook för att nå fler med info om vad som är på gång.

_________________
Bild

Min oljebrännare: http://www.garaget.org/?car=29090 http://www.gatbilar.se/car.php?car=9327
Förädling pågår: viewtopic.php?t=168018


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: tor 22 mar 2012, 23:47 
Offline
Medlem TPC 2014

Blev medlem: fre 02 mar 2007, 16:52
Inlägg: 221
Ort: Norrköping
Kör: Volvo V70 II
Namn: Kim Arrio
TPC-medlemsnr: 220
Det där med sammanhållning och vi-känsla måste man även komma ihåg att det är ett gemensamt ansvar som ALLA har i klubben att prata mer med varandra på bilträffar, bankörningar etc. Även fast jag själv inte är världsbäst på det, då jag ofta är trött på träffarna då det är tidiga mornar och mycket nya intryck :D
Däremot kan vi i styrelsen uppmuntra till att det blir så, och det försöker vi verkligen med också.
Sen hade det vart himla trevligt att vara ekonomiskt oberoende, men jag är ändå riktigt imponerad hur mycket man ändå lyckas anordna med dom små medel som finns... Och det kan man verkligen tacka alla slitvargar för!

_________________
Kim Arrio

Bild


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: tor 22 mar 2012, 23:59 
Offline
Medlem TPC 2014

Blev medlem: fre 02 mar 2007, 16:52
Inlägg: 221
Ort: Norrköping
Kör: Volvo V70 II
Namn: Kim Arrio
TPC-medlemsnr: 220
Och så fortsätter jag att flika in med att det där med sammanhållningen i taekwondo klubben vs. Tpc. Man måste ha i beräkning att i taekwondo klubben antar jag att dom flesta bor i samma stad? Vi står inför utmaningen att vi har tpc medlemmar i hela Sverige, även i Danmark, Finland, Tyskland och Åland. Och bara det gör ju det hela med bättre sammanhållning svårare. Som tur är så har vi ett väldigt bra forum som komplement. Men jag förstår ändå vad du menar wempa...

_________________
Kim Arrio

Bild


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: mån 16 apr 2012, 14:24 
Offline
Avståndsbedömare
Användarvisningsbild

Blev medlem: mån 14 jul 2003, 09:04
Inlägg: 7834
Ort: Nybro
Kör: 480 Turbo, XC70 och AQ171
TPC-medlemsnr: 0
Nu har Elmia varit. Vad är antalet medlemmar i dagsläget? :)

//Brådhis

_________________
Bild
-> Mina fordon: http://www.garaget.org/mypage/?user=7682 <-


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: mån 16 apr 2012, 15:41 
Offline
Medlem TPC 2014

Blev medlem: fre 02 mar 2007, 16:52
Inlägg: 221
Ort: Norrköping
Kör: Volvo V70 II
Namn: Kim Arrio
TPC-medlemsnr: 220
132, varav 17 nya på Elmia :)

_________________
Kim Arrio

Bild


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: tis 17 apr 2012, 21:21 
Offline
Pokalmisshandlare

Blev medlem: ons 02 jun 2004, 16:15
Inlägg: 3047
Ort: Fjällbacka
Kör: volvo 945-92 turbo, volvo v70 TDI -99
Namn: Kristoffer Hansson
TPC-medlemsnr: 2831
132 medlemmar bara......

det va inte bra....

_________________
sponsorer:
http://www.L-M-R.se små modifieringar stora resultat

http://www.abswheels.se fina fälgar till bra priser


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: tis 17 apr 2012, 21:47 
Offline
Ordförande och Forumsansvarig TPC

Blev medlem: sön 13 jul 2003, 16:53
Inlägg: 3413
Ort: Norrköping
Kör: V70R -98
Namn: Mikael Andersson
TPC-medlemsnr: 334
Kristoffer Hansson skrev:
132 medlemmar bara......

det va inte bra....

Bättre än förra året vid den här tidpunkten och mer pengar i klubbkassan är det som vi ska göra mycket skoj för tillsammans med medlemmarna :thumbup:

_________________
Bild


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: mån 04 jun 2012, 18:09 
Offline
Användarvisningsbild

Blev medlem: ons 21 sep 2005, 11:50
Inlägg: 812
Ort: Rosvik
Kör: 2007 BMW X3 3.0SD-1994 Volvo 460 T5 AWD
Namn: Swede
TPC-medlemsnr: 0
TPC användarantal på forumet = 39,855 st
TPC betalande medlemmar = 132 st

NordicR användarantal på forumet = 1,648 st
NordicR betalande medlemmar = 62 st

Varför har inte TPC fler betalande medlemmar med tanke på hur många som använder forumet??

Något görs ju inte rätt eller har jag fel i dom tankebanorna??

PLUS!! NordicR har sitt årsmöte på deras hemsida, varför är det så hemligt hos TPC??

_________________
Mvh, Eric Hjelte aka swede
-----------------------------------------------------------
Automat AW50-42 Expert


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: mån 04 jun 2012, 19:53 
Offline
Användarvisningsbild

Blev medlem: lör 24 sep 2005, 15:17
Inlägg: 4107
Ort: Vetlanda - Småland
Kör: S60 2,4T
Namn: Marcus Karlbom
TPC-medlemsnr: 166
Eric Hjelte skrev:

PLUS!! NordicR har sitt årsmöte på deras hemsida, varför är det så hemligt hos TPC??



Fan va du glorifierar NordicR nu då??


Va är det som är så hemligt med årsmötet? Man åker till angiven plats, fikar och går igenom en dagordning. Precis som på vilket årsmöte som helst.

Sen kanske det är bättre med kvalitet istället för kvantitet när det gäller medlemsantal.

Fan va du gnäller Eric, varför är inte du med och påverkar och hittar på nåt roligt för klubbens medlemmar då?? Det behöver man inte vara med i nån styrelse för.

Jag blir så irriterad när jag läser ditt inlägg så jag tror jag ska slita av mig håret. Och så är jag inne på min femte snusfria dag nu med.. Och det gör inte saken bättre.

_________________
Bild
Mitt 940 Projekt


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: mån 04 jun 2012, 21:49 
Offline
Pokalmisshandlare

Blev medlem: ons 02 jun 2004, 16:15
Inlägg: 3047
Ort: Fjällbacka
Kör: volvo 945-92 turbo, volvo v70 TDI -99
Namn: Kristoffer Hansson
TPC-medlemsnr: 2831
Eric Hjelte skrev:
TPC användarantal på forumet = 39,855 st
TPC betalande medlemmar = 132 st



detta tåls juh dock att fundera över????

_________________
sponsorer:
http://www.L-M-R.se små modifieringar stora resultat

http://www.abswheels.se fina fälgar till bra priser


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: mån 04 jun 2012, 21:52 
Offline
Användarvisningsbild

Blev medlem: ons 21 sep 2005, 11:50
Inlägg: 812
Ort: Rosvik
Kör: 2007 BMW X3 3.0SD-1994 Volvo 460 T5 AWD
Namn: Swede
TPC-medlemsnr: 0
Marcus Karlbom skrev:
Eric Hjelte skrev:

PLUS!! NordicR har sitt årsmöte på deras hemsida, varför är det så hemligt hos TPC??



Fan va du glorifierar NordicR nu då??

Va är det som är så hemligt med årsmötet? Man åker till angiven plats, fikar och går igenom en dagordning. Precis som på vilket årsmöte som helst.

Sen kanske det är bättre med kvalitet istället för kvantitet när det gäller medlemsantal.

Fan va du gnäller Eric, varför är inte du med och påverkar och hittar på nåt roligt för klubbens medlemmar då?? Det behöver man inte vara med i nån styrelse för.

Jag blir så irriterad när jag läser ditt inlägg så jag tror jag ska slita av mig håret. Och så är jag inne på min femte snusfria dag nu med.. Och det gör inte saken bättre.


Herregud Marcus nu får du lugna ner dig och tänka på blodtrycket hahaha. Tror jag slog huvet på spiken med mitt inlägg och träffade verkligen en nerv som är sårbar?

Vaddå glorifierar..............bara ett konstaterande att TPC håller sina årsmöteprotokoll hemliga medans andra inte gör det, jag kunde valt vilken annan ekonomisk förenings om helst i Sverige men NordicR var lättast eftersom jag redan visste att deras ligger ute på hemsidan.

Jag försökte få till det att åka med någon av er till årsmötet men inte faen var det någon som var intresserad av att jag kom till årsmötet, kolla i admin forumet vad ni skrev som svar när jag frågade om samåkning. Varför skall jag påverka och hitta på saker när man inte ens kan få samåka till mötet?

Fan vad jag gnäller, jag har inte varit på forumet på flera, flera månader...............nu får du fan ta och ge dig med dina beskyllningar. Det är likadant som det alltid varit hos TPC, kritiserar man styrelsen så kommer klorna ut och ni går i försvarsställning direkt, varför inte ta till sig kritiken eller förslagen och göra något bra utav det istället för att sitta med tunnelseenede och vara paragrafryttare??

Lägg in en prilla nu så skall du see att det känns bättre, puss på dig Marcus ♥♥♥

TPC's styrelse har ju inte fattat att om icke betalade medlemmar kan läsa om vad som sas på årsmötet och vilka planer som klubben har så kanske det skulle generera fler medlemmar.

_________________
Mvh, Eric Hjelte aka swede
-----------------------------------------------------------
Automat AW50-42 Expert


Senast redigerad av Eric Hjelte mån 04 jun 2012, 22:07, redigerad totalt 2 gånger.

Upp
 Profil  
 
InläggPostat: mån 04 jun 2012, 21:52 
Offline
Ordförande och Forumsansvarig TPC

Blev medlem: sön 13 jul 2003, 16:53
Inlägg: 3413
Ort: Norrköping
Kör: V70R -98
Namn: Mikael Andersson
TPC-medlemsnr: 334
Kristoffer Hansson skrev:
Eric Hjelte skrev:
TPC användarantal på forumet = 39,855 st
TPC betalande medlemmar = 132 st



detta tåls juh dock att fundera över????

Gör det o kom med förslag....

_________________
Bild


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: mån 04 jun 2012, 22:01 
Offline
Pokalmisshandlare

Blev medlem: ons 02 jun 2004, 16:15
Inlägg: 3047
Ort: Fjällbacka
Kör: volvo 945-92 turbo, volvo v70 TDI -99
Namn: Kristoffer Hansson
TPC-medlemsnr: 2831
Mikael skrev:
Kristoffer Hansson skrev:
Eric Hjelte skrev:
TPC användarantal på forumet = 39,855 st
TPC betalande medlemmar = 132 st



detta tåls juh dock att fundera över????

Gör det o kom med förslag....


jag tror tpc ska satsa mycker mer på utställningar
om man kolla i sverige vad finns det mest av ban/strippenbilar eller utställningsbilar???

sen införa medlemskap 300:- stödmedlem 150:- tror det lockar mer folk.. tex "kalle" e på en träff och blir medlem och har med sin sambo som tycker det e lite roligt och kan vilja bli stödmedlem

_________________
sponsorer:
http://www.L-M-R.se små modifieringar stora resultat

http://www.abswheels.se fina fälgar till bra priser


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: mån 04 jun 2012, 22:10 
Offline
Ordförande och Forumsansvarig TPC

Blev medlem: sön 13 jul 2003, 16:53
Inlägg: 3413
Ort: Norrköping
Kör: V70R -98
Namn: Mikael Andersson
TPC-medlemsnr: 334
Kristoffer Hansson skrev:
Mikael skrev:
Kristoffer Hansson skrev:
Eric Hjelte skrev:
TPC användarantal på forumet = 39,855 st
TPC betalande medlemmar = 132 st



detta tåls juh dock att fundera över????

Gör det o kom med förslag....


jag tror tpc ska satsa mycker mer på utställningar
om man kolla i sverige vad finns det mest av ban/strippenbilar eller utställningsbilar???

sen införa medlemskap 300:- stödmedlem 150:- tror det lockar mer folk.. tex "kalle" e på en träff och blir medlem och har med sin sambo som tycker det e lite roligt och kan vilja bli stödmedlem

Satsa mer på utställningar gör vi ju i år.. Eller vilka mer träffar tänker du på?

Införa 300 kr för ett medlemsskap är beslutat att det ska kosta nästa år.
Stödmedlem måste beslutas på årsmötet så lägg in en motion om det..

_________________
Bild


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: mån 04 jun 2012, 22:17 
Offline
Ordförande och Forumsansvarig TPC

Blev medlem: sön 13 jul 2003, 16:53
Inlägg: 3413
Ort: Norrköping
Kör: V70R -98
Namn: Mikael Andersson
TPC-medlemsnr: 334
Eric Hjelte skrev:
Marcus Karlbom skrev:
Eric Hjelte skrev:

PLUS!! NordicR har sitt årsmöte på deras hemsida, varför är det så hemligt hos TPC??



Fan va du glorifierar NordicR nu då??

Va är det som är så hemligt med årsmötet? Man åker till angiven plats, fikar och går igenom en dagordning. Precis som på vilket årsmöte som helst.

Sen kanske det är bättre med kvalitet istället för kvantitet när det gäller medlemsantal.

Fan va du gnäller Eric, varför är inte du med och påverkar och hittar på nåt roligt för klubbens medlemmar då?? Det behöver man inte vara med i nån styrelse för.

Jag blir så irriterad när jag läser ditt inlägg så jag tror jag ska slita av mig håret. Och så är jag inne på min femte snusfria dag nu med.. Och det gör inte saken bättre.



Jag försökte få till det att åka med någon av er till årsmötet men inte faen var det någon som var intresserad av att jag kom till årsmötet, kolla i admin forumet vad ni skrev som svar när jag frågade om samåkning. Varför skall jag påverka och hitta på saker när man inte ens kan få samåka till mötet?


TPC's styrelse har ju inte fattat att om icke betalade medlemmar kan läsa om vad som sas på årsmötet och vilka planer som klubben har så kanske det skulle generera fler medlemmar.


Varför kunde du bara komma om du kunde samåka?

Vad menar du med att icke medlemmar ska kunna få veta va som sas på årsmötet som skulle locka dom o bli medlemmar?

Ja tror nog allt finns på forumet o läsa faktiskt..

viewtopic.php?f=3&t=254007

viewtopic.php?f=2&t=254030

viewtopic.php?f=3&t=253986

Och den "nya" styrelsen..

http://turboperformanceclub.com/Omklubb ... fault.aspx

Eller fatta ja fel va du menar?

_________________
Bild


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: mån 04 jun 2012, 22:17 
Offline
Medlem TPC 2014

Blev medlem: fre 02 mar 2007, 16:52
Inlägg: 221
Ort: Norrköping
Kör: Volvo V70 II
Namn: Kim Arrio
TPC-medlemsnr: 220
Jag vet inte hur mycket dom siffrorna säger egentligen... Rätta mig om jag har fel, men många reggar sig på olika forum bara för att få ta del av alla trådar etc. Jag tex är med på garaget, zatzy, 7/900 klubben och kollar ibland. Inget av dom forumen/klubbarna skulle jag betala för att vara med i. Men jag är ändå medlem på forumet för att läsa roliga trådar.

Det skulle inte kunna vara så att många vänder sig till tpc: s forum för att det finns mycket samlat kompetens här och därför reggar sig för att läsa lite, kanske ställa nån fråga då och då, men sen inte har så större ambitioner än så?

Tpc: s "varumärke" är ändå rätt så starkt, finns bra många bilar i Sverige med tpc dekaler. Det kan inte leda till att fler bara reggar sig på forumet för att se vad det är för något?

Tpc har funnits i bra många år, hur många av dessa reggade är aktiva idag? Man kanske skaffat en merca med åren, och då är det klart att man kanske börjar hänga mer på ett forum med likasinnade. Rätta mig om jag har fel, men nordicR har väl inte funnits i så många år? Bara då tycker jag att att det finns en fullt logisk förklaring att forumsanvändare/betalande medlemmar andelen är högre. Men om man ger NordicR typ 10 år till, tror inte jag iaf att forumsanvändare/betalande medlemmar andelen är lika hög. Då kommer det säkert likna våra siffror lite mer.



Lite brainstorming från mig :)

_________________
Kim Arrio

Bild


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: tis 05 jun 2012, 06:12 
Offline
Användarvisningsbild

Blev medlem: lör 24 sep 2005, 15:17
Inlägg: 4107
Ort: Vetlanda - Småland
Kör: S60 2,4T
Namn: Marcus Karlbom
TPC-medlemsnr: 166
Bara för att klargöra en sak. Det jag skrev som som svar till dig Eric va MINA ord. Inte styrelsens då jag inte är med i den längre.

Så blanda inte in dom i mitt uttalande.

_________________
Bild
Mitt 940 Projekt


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: fre 08 jun 2012, 15:51 
Offline
Suppleant TPC

Blev medlem: tor 31 mar 2005, 16:17
Inlägg: 959
Ort: Skokloster
Kör: S72 Daytona T5
Namn: Danne Engberg
TPC-medlemsnr: 5
dom som inte är medlemmar behöver väl inte ta del av årsmötet????
Årsmötets protokollet skickade vi ut till medlemmar i form av medlemstidningen i 200 klubben när den var aktiv.
Årsmötet är ju medlemmarna inte forumsanvändarna.


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: fre 08 jun 2012, 19:33 
Offline
Användarvisningsbild

Blev medlem: lör 24 sep 2005, 15:17
Inlägg: 4107
Ort: Vetlanda - Småland
Kör: S60 2,4T
Namn: Marcus Karlbom
TPC-medlemsnr: 166
volvo240tic skrev:
dom som inte är medlemmar behöver väl inte ta del av årsmötet????
Årsmötets protokollet skickade vi ut till medlemmar i form av medlemstidningen i 200 klubben när den var aktiv.
Årsmötet är ju medlemmarna inte forumsanvändarna.


Helt rätt Danne.
Vi lägger alltid ut protokollet i medlemsdelen. Så alla medlemmar som inte närvarade kan läsa om vad som sades på mötet.

_________________
Bild
Mitt 940 Projekt


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: ons 13 jun 2012, 17:45 
Offline
Medlemsansvarig TPC
Användarvisningsbild

Blev medlem: fre 23 sep 2011, 03:09
Inlägg: 236
Ort: Västerås
Kör: Volvo V50 T5 AWD -06
TPC-medlemsnr: 122
Kristoffer Hansson skrev:
Eric Hjelte skrev:
TPC användarantal på forumet = 39,855 st
TPC betalande medlemmar = 132 st



detta tåls juh dock att fundera över????
Kim Arrio skrev:
Jag vet inte hur mycket dom siffrorna säger egentligen... Rätta mig om jag har fel, men många reggar sig på olika forum bara för att få ta del av alla trådar etc. Jag tex är med på garaget, zatzy, 7/900 klubben och kollar ibland. Inget av dom forumen/klubbarna skulle jag betala för att vara med i. Men jag är ändå medlem på forumet för att läsa roliga trådar.

Det skulle inte kunna vara så att många vänder sig till tpc: s forum för att det finns mycket samlat kompetens här och därför reggar sig för att läsa lite, kanske ställa nån fråga då och då, men sen inte har så större ambitioner än så?

Tpc: s "varumärke" är ändå rätt så starkt, finns bra många bilar i Sverige med tpc dekaler. Det kan inte leda till att fler bara reggar sig på forumet för att se vad det är för något?

Tpc har funnits i bra många år, hur många av dessa reggade är aktiva idag? Man kanske skaffat en merca med åren, och då är det klart att man kanske börjar hänga mer på ett forum med likasinnade. Rätta mig om jag har fel, men nordicR har väl inte funnits i så många år? Bara då tycker jag att att det finns en fullt logisk förklaring att forumsanvändare/betalande medlemmar andelen är högre. Men om man ger NordicR typ 10 år till, tror inte jag iaf att forumsanvändare/betalande medlemmar andelen är lika hög. Då kommer det säkert likna våra siffror lite mer.



Lite brainstorming från mig :)

Hur hanterar forumet inaktiva användare? Om inte inaktiva användare rensas ut med tiden så kommer ju alltid forumanvänar-antalet att växa, trots att det kanske bara är en bråkdel av alla forum-konton som är aktiva. Ibland kan jag hålla med om att det är fel att rensa bort inaktiva användare (för dom kanske bara har en paus och kommer tillbaka senare). Om det inte görs idag så kanske en metod för att få ett mer rätvisande forumkonto-antal är att rensa konton som inte har varit aktiva (inloggade) de senaste två åren, samt lägga en reservering/blokering på det borttagna kontot så att det går att återaktivera igen (men bara ifrån den registrerade e-postadressen) inom 3 år från borttagningen.

Vad tror ni om något liknande (om det inte redan finns idag)? Då får klubben ett mer rättvisande formumkonto-antal (om det nu är önskvärt?). Om man söker bidrag (som ideell förening) så brukar det vara viktigt att ha ett uppdaterat medlemsregister, och om klubben har en strategi för att rensa ut inaktiva konton så tror jag säkert att antalet aktiva forumkonton kan räknas som icke-betalande klubbmedlemmar i en sådan ansökan.

Jag tror även att ett stort medlemsantal ger pondus/goodwill/rykte till klubben, men bara om man kan verifiera att det faktiskt är aktiva medlemmar och inte "spök-konton" som har slutat användas.

_________________
// Anders "Hagge" Häggström

Jag äger min egen Volvo, inte banken och inte mamma.

Bild


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: ons 13 jun 2012, 18:36 
Offline
Ordförande och Forumsansvarig TPC

Blev medlem: sön 13 jul 2003, 16:53
Inlägg: 3413
Ort: Norrköping
Kör: V70R -98
Namn: Mikael Andersson
TPC-medlemsnr: 334
I dagsläget så tas inga konton bort utan vi hoppas på att dom flesta ändå återkommer nån gång o kikar in tex..

Men som det ser ut i dagsläget iaf så är det iaf 8550 pers som har varit inloggade det senaste året...

_________________
Bild


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: fre 15 jun 2012, 00:04 
Offline
Användarvisningsbild

Blev medlem: fre 20 jan 2006, 16:28
Inlägg: 2340
Ort: Bromma, Stockholm
Kör: till och från jobbet
Namn: Göran Björklund
TPC-medlemsnr: 0
40000 användare och 3 som gnäller, tycker det är rätt bra statistik? ;)

_________________
V90 -98, 855 T-5R -95, 960 3.0 -91, 245 SE -93
V70N -02, 960 2.5 -96, 245 -88, Mazda 1300 -75
MacGyver: If I had some duct tape, I could fix that...
Titta här


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: mån 31 dec 2012, 10:34 
Offline
Avståndsbedömare
Användarvisningsbild

Blev medlem: mån 14 jul 2003, 09:04
Inlägg: 7834
Ort: Nybro
Kör: 480 Turbo, XC70 och AQ171
TPC-medlemsnr: 0
Vad blev slutresultatet gällande antal medlemmar för 2012?

//Brådhis

_________________
Bild
-> Mina fordon: http://www.garaget.org/mypage/?user=7682 <-


Upp
 Profil  
 
InläggPostat: mån 31 dec 2012, 12:33 
Offline
Medlem TPC 2014

Blev medlem: fre 28 apr 2006, 20:05
Inlägg: 3393
Ort: Nybro
Kör: S60 D5-R Helst på bana.
TPC-medlemsnr: 138
Här kommer en liten årssummering för Medlemsåret 2012.


Medlemmar 2012 är 174 st varav 59 st av dessa är nya .


2013 blir utmaningen att fortsätta locka nya medlemmar,men även locka tillbaka så många som möjligt av de tidigare medlemmar som ej förlängde sitt medlemskap 2012.

Tackar Kim Arrio för uppgifterna.

_________________
Bild

Min oljebrännare: http://www.garaget.org/?car=29090 http://www.gatbilar.se/car.php?car=9327
Förädling pågår: viewtopic.php?t=168018


Upp
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 142 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori
Du kan inte bifoga filer i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
cron



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2012


eXTReMe Tracker